Girlicious – Like Me (Big Sexy Hair Version)

Video Rating: 4 / 5

  • By shinyyellowshirt, September 5, 2011 @ 6:38 pm

    DAMN STRAIGHT! ” Latins do it better”
    thumbs up!!

  • By jakyyybeto, September 5, 2011 @ 7:35 pm

    wouldnt be cool to be soo popular like them?

  • By missamerican12, September 5, 2011 @ 8:26 pm

    my name is kiki and i was raped before i died i used to enjoy pain and now i inflict it upon people i was tortoured and raped until i could no longer breathe those meanies now suffer and die and those who did not repost this to five videos will die to i hate this 2 buti believe at the strike of 12 am those who did not repost will die a horrible death after seeing a bloody face coverd with long black hair those who did repost this willget a kiss from there crush

  • By secretgirl101100, September 5, 2011 @ 8:28 pm

    i love them so much!!

  • By rayanalhakami, September 5, 2011 @ 8:58 pm

    Ok i am sure they made me like girls….

  • By roselover919, September 5, 2011 @ 9:37 pm

    @emmmmmmmmmmmmmmmaj it is, nic is the only one left…and she was the first one in it too

  • By 25abg, September 5, 2011 @ 10:02 pm

    love it

  • By emmmmmmmmmmmmmmmaj, September 5, 2011 @ 10:26 pm

    @maxinesglitter I think it’s the blonde one

  • By maxinesglitter, September 5, 2011 @ 11:14 pm

    @WWEVideoTheUploader what member??

  • By thalitanascimento123, September 5, 2011 @ 11:45 pm

    Gostoo muitooo

  • By MsTremaineNeverson85, September 6, 2011 @ 12:13 am

    @DKane Yep

  • By DKane5, September 6, 2011 @ 12:51 am

    @MsTremaineNeverson85 yeah. its like they were trying to get along just so they could make the group even if they didn’t like each other.

  • By DKane5, September 6, 2011 @ 1:30 am

    @H1TM4N760 the big sexy hair version has chrystina spraying her hair.

  • By H1TM4N760, September 6, 2011 @ 2:15 am

    Could someone please explain the difference from the original and this “Big sexy hair version?” Thanks

  • By RealMusicEntertainme, September 6, 2011 @ 3:00 am

    /watch?v=wl9UFjujJdQ – Amazing music! gotta hear, Swedish producers!!!

  • By girlicious0, September 6, 2011 @ 3:07 am

    they used to be my fav group! i looked up to chrystina! & now they broke up :(

  • By MsTremaineNeverson85, September 6, 2011 @ 3:09 am

    Chrystina’s AB’s are freakin crazy lol in a good way of course that girl must stay doin crunches lol

  • By MsTremaineNeverson85, September 6, 2011 @ 3:58 am

    @DKane5 But if you watched the show Natalie and Chrystina didnt get along with Nichole and Tiffanie anyway so they were kind of doomed from the start cause there was already a division there

  • By Carly3161, September 6, 2011 @ 4:41 am

    Jdrr Cette Chonson Sur Tout Le Clip C Trop Hott!!!!!!

  • By DKane5, September 6, 2011 @ 5:40 am

    @XxMizzGlamorousxX I don’t get it either. Groups like Girlicious and Danity Kane. Its like after their done fighting to get in the group, personalities don’t blend and they either distance themselves from each other or they start to dislike each other.

  • By DKane5, September 6, 2011 @ 5:41 am

    @emilydasiaama Yeah. She said they didn’t want the group to do Hip-hop or Urban music anymore. They turned Girlicious into a pop group and felt that she didn’t blend with it. They also said they wanted Girlicious to originally only be 3 girls anyways.

  • By fisforfriday, September 6, 2011 @ 6:31 am

    only tiffany and christina r in good shape hahaha j.k thy all look good

  • By SuperZUHZUH, September 6, 2011 @ 7:10 am

    @Destroyerru good idea.

  • By fisforfriday, September 6, 2011 @ 8:07 am

    @nanajosianne fashoo

  • By wwefan000101, September 6, 2011 @ 8:38 am

    @WWEVideoTheUploader i knoe

Other Links to this Post